Getting My مراحل ثبت شرکت در دبی To Work

Wiki Article

انواع نقض علامت تجاری

سیر تا پیاز مدارک، هزینه و مراحل ثبت شرکت با مسئولیت محدود

• عدم محدودیت انتقال ارز دیگر مناطق آزاد ایران با سایر کشورها

•ارائه مجوز سرمایه گذاری به متقاضی توسط سازمان مربوطه •ارائه ی کپی شناسنامه و کارت ملی • گواهی عدم سوءپیشنه ی اعضا شرکت

مناطق آزاد مشمول مقررات جاری کشور متبوع خارج بوده وشامل مزایای همچون معافیت های مالیاتی-بخشودگی سود و عوارض گمرکی و عدم وجود تشریفات زاید ارزی و اداری و همچنین سهولت و تسریع فرایند های واردات و صادرات با جذب سرمایه گذاری های خارجی و انتقال فناوری توسعه سرزمین اصلی می باشد.

در ماه مارس این سال، اولین مشتری شرکت، اولین معامله در بازار فارکس انجام داد. این اولین قدم به سمت موفقیت بود! شرکت دفتر پشتیبانی و سرویس اپراتوری بار می‌کند.

اگر مهریه را ببخشیم آیا می توانیم دوباره مهریه را مطالبه کنیم ؟

دارای دسته چک ارزی بوده و مانده حساب سود تعلق نمی گیرد. گشایش حساب جاری ارزی پس از دریافت تایید نداشتن چک برگشتی و یافت مدارک مربوطه از مشتری انجام خواهد گردید .

خواست کنندگان check here حوالجات ارزی می توانند با پرداخت معادل ریالی (بدون محدودیت) و یا پرداخت ارز ان حواله و یا معادل ان ارز دیگر (با رعایت مقررات پیشگیری از پولشویی) وجه مورد نظر خود را بانک دیگر ارسال نمایند.

نام شرکت شما می‌تواند به هر زبانی انتخاب شود به شرطی که در ترجمه آن مورد خاصی نباشد، نام نمی‌تواند به گونه باشد که نشان دهد حمایت دولتی هر کشوری را داراست، فرایند تایید نام با توجه به نام شما می‌تواند از ۳ روز تا ۱۵ روز متغیر باشد.

علامت مشابه و کالاها و خدمات یکسان و مشابه

میخاستم more info بدونم من یکی از دوستانم تایلند هست و قصد سفر به ایرانو داره ایشون باید دقیقا چیکار کنن آیا باید ویزا بگیرن یا موقع رسیدن تو فرودگاه بهشون ویزا می‎دهند. لطفا راهنماییم بفرمایید.

کارمزد خرید اسکناس یک هزار و کارمزد فروش دو هزار می باشد. تبدیل ارز ریال از محل حواله ارزی حساب های ارزی و حساب های واسطه ای بانک نیز بدون کارمزد می باشد . پرداخت ارز صورت اسکناس از حساب مشتری نیز صورتی که ایشان ارز را صورت اسکناس حسابشان واریز کرده باشند بدون کارمزد خواهد بود و غیر این صورت ( حالتی که وجوه واریز شده حساب از محل حواله های یافت شده باشد) پرداخت ارز صورت اسکناس دو هزار کارمزد خواهد داشت . نرخ خرید و فروش ارزها و همچنین تبدیل انها ریال مناطق آزاد بر اساس عرضه و تقاضا بازارآزاد تعیین می گردد.

اتباع کشورهای پاکستان امکان دریافت ویزا در فرودگاه ایران را ندارند.

Report this wiki page